piątek, 7 września 2012

PIĄTEK, PIĄTECZEK, PIĄTUNIO !

Hej blogowicze !
Wreszcie piątek !
Dopiero zaczeła się szkoła a już jest męcząco.
Nie widuje ostatnio na blogu Birda. Nie wiem czemu.
Eh...
Wczoraj siedziałam i szukałam butów <dokładniej miętowych "Conversów", przed kostkę>.
W żadnych z internetowych sklepów nie było na mnie rozmiaru, same 42,46 itd.
Poddałam się po przeszukaniu po nad 25 sklepów.
Wpadłam mi myśl , że przecież mogę kupić sobie Vansy !
A więc zamówiłam sobie czarne.
Specjalnie taki kolor bo pasuje do wszystkiego.
Poza tym nie mam czarnych <nie zniszczonych> butów !
 
Wiem, że to nic specjalnego i nie oczekuje jakichś wspaniałych komentarzy. O to mi właśnie chodziło. Aby pasowały do wszystkiego.
Co tu więcej dodać.
Napiszę wieczorem.
MIŁEGO WEEKENDU ŻYCZĘ WSZYSTKIM CZYTAJĄCYM ! 

                                                                                                                                     The Worm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz