środa, 5 września 2012

szkooła

Hej kochani !
Tu Robal.


Wakacje się skończyły. Zaczeła się szkoła..
Jak mija wam drugi dzień szkoły?

U mnie zadziwiająco dobrze. 

Nie pisałam długo, ponieważ:
1. Nie miałam jak.
2. Nie miałam czasu.

A teraz wytłumaczę oba te punkty:
1. Nie miałam jak gdyż się przeprowadzałam. Teraz mieszkam już w innym domu < u dziadka >.
Niestety ponad 30 km od szkoły, do której chodzę, więc muszę wstawać o szóstej zamiast po siódmej.

2. Tak jak już pisałam wyżej po prostu kompletnie nie miałam czasu... i za to przepraszam.

Ogólnie w szkole tak jak już mówiłam jest zaskakująco dobrze, pewnie dlatego, że to początek roku szkolnego. Potem tak fajnie już nie będzie.
Ale wszystko co fajne szybko się kończy. Tak już jest.


Mam fazę na tę piosenkę.
Ogólnie ubówstwiam wiele piosenek tego zespołu !
Nickelback - trying not to love you <3 !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz