sobota, 25 sierpnia 2012

50 wpis !

Tralalalalala !
Heeej !  Tu Worm.
TO NASZ 50 WPIS NA BLOGU !

Ahh... cieszmy się !

Właśnie instaluje Simsy, które pożyczył mi Bird.
Huhuhuhu .
Zostało 9 dni wakacji.
Matko ;c !
Tak szybko mineły chociaż właściwie nie robiłam nic szczególnego.
Dziwne...

Nie mam za bardzo co pisać. 

Ale może zaraz coś wymyśle.

I lubię tak czasem zamknąć się w czterech ścianach i uciec od tego wszystkiego. Jestem wtedy w stanie zapomnieć o otaczającej mnie przeszłości, teraźniejszości.. Mogę planować przyszłość, której tak usilnie i głęboko pragnę spełnienia. Mogę również rozliczać siebie z obietnic, które stawiałam na swojej drodze. Analizować przeżyte chwile, rozmyślać nad tym, jak dalej postępować, aby nie wykonać złych ruchów. To wszystko pozwala mi przez kilka chwil przestać myśleć o wszystkim. Problemy, z którymi muszę walczyć odstawiam na bok.. Tworząc jednocześnie swój własny, prywatny świat spokoju oraz beztroskiego życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz