poniedziałek, 6 sierpnia 2012

INSPIRATION

Witam ! Jakoś sobie żyję. Nie wiem jak wy. 

Oglądałam sobie dziś z ciekawości konie na sprzedaż. Znalazłam jednego, który mi się spodobał. Nie znam się za bardzo, ale wydaje się w sam raz dla mnie.
Jeżeli przypadkiem ktoś znający się na koniach znajdzie ten wpis prosiłabym aby skomentował TEGO KONIKA. Z góry dziękuję :)

Mam dziś jeszcze dla was przygotowane kilka fajnych stylówek <3 

Strasznie mi się podoba taki plecak.
Ciekawe gdzie można by było taki kupić...? 
Wymażona bluzka Gunsów.

A tutaj niezła stylówa. Chciałabym się tak ubierać ;c


Vansy. Uważacie, że to hit tego roku?

A tu jeszcze taka sukienka. Bardziej chce zwrócić uwagę na pasek . Śliczny *_*


Okey to na razie na tyle. Komentujcie albo chociaż wchodzcie na naszego bloga raz na jakiś czas ;c 
PROSIMY .


                                                                                                   The Worm.       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz