środa, 22 sierpnia 2012

Horseman.

Witajcie kochani!
Taaak jak widzę nasz wspólny bunt przeciwko zeeru komentarzom podnosi się. 
Dzisiaj zaczęłam dzień od maratonu z ,,Grey's Anatomy. Chirurdzy" caały poranek obserwowałam depresje Meredith i Yang. Oprócz tego paru pacjentów zmarło innych przeżyło, normalka.
Ostatnio ogarnęła mnie mania na punkcie The Sims 3, więc gram, rodzinki mi rosną ( 4 dzieciaków, chill), innymi słowy lekkawo się nudzę, jednak tylko przez poranki po południami śmigam na konikach.. Dwa dziennie, zdycham.
Znalazłam cudowny obrazek w necie:

Kochany Robaczku, obiecaj że znajdziesz mi takiego, albo najlepiej jakby miał brata bliźniaka :3
Szczęście jest gdzieś na tym świecie, trzeba tylko przestać go szukać.

Jak mijają Wam wakacje misiaki?

The Bird.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz