piątek, 3 sierpnia 2012

Hall of fame.

Witajcie kochani!
To ja , the bird po dłuższej przerwie... Wróciłam zachwycona z Londynu, podekscytowana, zauroczona, po raz kolejny... No i kolejna wycieczka szykuje mi się już za pół roku. :)
A teraz pakuje się po raz kolejny , jutro Chorwacja, jadę leżeć i odpoczywać, pływać w morzu i podziwiać widoki. Tam najprawdopodobniej będę miała necika, więc będą aktualne zdjęcia z rajskiej wyspy.
A teraz trochę londyńskich fotek:

Oxford

Balliol Collage, Oxford


Okrągła biblioteka, robi wrażenie!

Przecudowne drzwi, gdzie jedna osoba potrzebuje ok. 20 sekund aby się przedostać.

Kochane, Cabridge łódeczki, gdzie udawaliśmy, że umiemy pływać.
Cudowna zabawa!

Taaaa, rowerki , bo studentów nie stać na auta.

Keep calm and get lost in Leeds Maze.

My, cztery, cudowny trio+1.


Plaża w Brighton.



Witajcie nad morzem! 


Becik.




Most zakochanych.

Słynna latarnia z opowieści z Narnii.


Big Ben.


Cabridge, ogrody.


Jest Rols Royce, jest impreza!

To by było na tyle, mam nadzieję na jakieś komentarze, ludzie odezwijcie się!!!

Poza tym ja postaram się w Chorwacji znaleźć necik i napisać!

Miłych wakacji, kochani!

The Bird.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz