poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Hollywood

Hejka kochani!
Dzisiaj spędziłam miło dzień z B. w fashion housie, miałyśmy fun szukając sensownych butów/spodni/spódnic etc. Na szczęście wszystko zakończyło się sukcesem i wracając do domu, byłyśmy bogatsze o buty, spodnie i spódnice oraz biedniejsze o parę złotych. 
Cieszę się, bo mam już załatwione sprawy na jesień ( zeszyty, ciuchy ) i nie będę musiała latać podczas tych weekendów w pośpiechu , gdzie wszyscy wykupują najlepsze rzeczy. :)

Jako, że jestem zapaloną miłośniczką filmów to dzisiaj chciałam się z wami podzielić listą moich ulubionych aktorów i aktorek ( chodzi mi o nasze czasy, nie żadne tam klasyki typu : Marylin Monroe itp. ) :

Aktorzy:



1. Johnny Deep   

Stawiam go zdecydowanie na pierwszym miejscu! Uwielbiam wszystkie postacie przez niego grane, najbardziej cenię go za role w: "Piratach z Karaibów", "Charlie i Fabryka Czekolady","Alicji w Krainie Czarów" i "Edwardzie Nożycorękim". Oczywiście uważam, że ten aktor nadaje każdemu filmowi niesamowitą atmosferę, co czyni go ponadczasowym i magicznym. 








2. Colin Firth

Nie wiem czy lubię go bardziej za osobowość czy za rolę jakie wybiera, pewnie trochę za jedno i trochę za drugie. Moi ulubieni bohaterowie grani przez niego to oczywiście: Mark Darcy w "Bridget Jones", Król Jerzy VI w " Jak zostać królem", Harry Bright w "Mamma Mia",  no i obowiązkowo Fitzwilliam Darcy z " Dumy i Uprzedzenia". Chwilowo z niecierpliwością czekam na kolejną część 
Pamiętnika Bridget Jones :)








3. Ryan Gosling 

Obejrzałam tylko jeden film z jego udziałem, ale od razu urzekła mnie jego postać i momentalnie aktor wskoczył do mojego top 4. Mówię tu oczywiście o Noah z "Pamiętnika"







 4. Ian Somerhalder

Na ostatnim miejscu moich ulubionych aktorów plasuje się Damon z " Pamiętników Wampirów" czyli Ian Somerhalder. Świetnie wciela i oddaje wampira z " Pamiętników Wampirów". Uwodzi.








Aktorki:


 1. Julia Roberts

"Nothing Hill", "Jedz,módl się i kochaj", "Walentynki", moje ulubione filmy z jej udziałem. Urzeka uśmiechem i zadumą w oczach, gdy myśli. Przejmująco gestykuluje. Urzeka.













2. Keira Knightley

Oczywiście najlepsza za "Dumę i Uprzedzenie",oprócz tego "To właśnie miłość" no i "Piraci z Karaibów". 
Wyczucie i wcielenie się w bohaterów godne podziwu!







3. Rachel Mcadams

Podobnie jak Ryan Gostling za rolę w "Pamiętniku", ale oczywiście też za "O północy w Paryżu" , " I że cię nie opuszczę" i za " Sherlocka Holmesa" . Ulubiona rola? Pamiętnik.















4. Amanda Seyfried

Oczywiście "Mamma Mia", najbardziej urzekający film z jej udziałem, poza tym obiecuję sobie kiedyś obejrzeć "Dear John" ( cały maraton z powieściami Nicholasa Sparksa) i może " Zaginioną.














I tak oto koniec mojej prezentacji ulubionych aktorów, jacy są wasi?
Wypowiadać się ludziska!!!

Pozdroooo
The Bird <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz