piątek, 17 sierpnia 2012

Kolejne pomysły !


Siemka !
Tu Worm.
Byłam u babci i zachorowałam ;/
Bolał mnie przez 4 dni brzuch ale na razie jest okey w miare.
Właśnie instaluje Simsy i jem słonecznika ;3
Dawno nie grałam ;o
Ptak już jest podobno w Polsce ale na razie się nie odzywa, nie wiem.
                                                                   Głodna jestem xd 


Jakie to prawdziwe <3 Gdyby tylko inni ludzie tak myśleli :c

A TERAZ TAK JAK ZAZWYCZAJ W MOICH WPISACH POMYSŁY ! :)
<wszystkie oczywiście ze strony zszywka.pl> 

Pomysł pierwszy to wzory na paznokcie wykonane z gazety.
Wszystko jak i co zawarte jest w zdjęciu więc nie będe pisać, bo nie miałoby to sensu, prawda?

Nadruk z gazety na paznokciach krok po kroku :)
CUUUUUUUDOWNE ! <3 

Dalej numer dwa.
Tak jak i w tym przypadku wszystko jest na zdjęciu pokazane.
Jest to kokarda z włosów.
Nigdy jakoś nie pomyślałam, że to aż tak łatwo sie robi :c

kokarda z włosów ^^

Ok. Numer trzy !
To takie śliczne lampioniki. Pomysł banalny - efekt wspaniały! <3


świeczniki



Dobra to wszystko na dziś.
Nie mam za dużo czasu ;c
WPIS NA SZYBKO - ZAWSZE SPOKO ! :)

                                                                                                 paaa !








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz