czwartek, 5 lipca 2012

Another ordinary day.

Siemka!
Wiem, że jak narazie mało mamy tutaj czytelników (okrągłe, piękne 0 ), ale nie szkodzi.
To mój pierwszy post tutaj, długo już chciałam założyć bloga i jak w końcu nadarzzyła się okazja to czemu nie ? No i tak ZACZYNAMY ludziska :D
Sama mam pomysł na tego bloga, taki , aby uczynić go czymś inspirującym, zarażać ludzi tym co tu będzie, naszym stylem życia itp. Mam nadzieję, że P. czyli mój kochany Worm ( któremu po raz setny dziękuję za życzenia) mi pomoże. 


Kochani! Mamy dzisiaj kolejny dzień wakacji! Trzeba jakoś wykorzystać go i nie zmarnować, jakieś plany?
Ja dzisiaj powiem Wam, że planuję poczytać leżąc na ogródkowym hamaku, jest to coś czego nigdy sobie nie odmówię. Jak tylko skończę czytać książkę to wrzucę recenzję. 
Powiem Wam tylko , że wchodzę do świata Maury Isles i Jane Rizzoli po raz 6 tym razem do książki pt. ,,Klub Mefista" autorka to Tess Gerritsen. Każdemu kto lubi zagadki, drezczyk emocji i seryjnych i nie tylko morderców POLECAM! Jest to autorka, której każda książka jest tak samo dobra, nie rozczarowuje i przyciąga jak magnes. 
Okej, koniec tej reklamy, życzę miłego dnia tych jakże słonecznych wakacji <3




http://www.youtube.com/watch?v=NUS-Vw2Lj88


nutka na dziś :D




THE BIRD.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz