piątek, 6 lipca 2012

Neonowy strój i fryzuurka..

Hej hej hej mordeczki ! <3
Dzisiaj mam zamiar udoskonalić naszego bloga .
Co prawda nie wiem jeszcze w jaki sposób ale mam nadzieje, że coś wymyślę .
Ahh.. jest tak gorąco, że nie da się oddychać.. -,-

Przeglądałam sobie rzeczy w necie i napotkałam się na to:

                     ZAKOCHAŁAM SIĘ W TYM STROJU <3 Jest w nim wszystko co potrzebne.  
                    Neonowy top i szorty z paskiem . Cudo po prostuu ! <3

                                                No i znalazłam jeszcze takie COŚ.
                         Ciekawa jestem strasznie jak robi się taka fryzurę. Jest piękna !                          
                                                                                                                                The Worm .

2 komentarze: