poniedziałek, 16 lipca 2012

Kilka pomysłów na zrobienie czegoś samemu. - jednym słowem mówiąc DIY.

Dobry wieczorek kochani !
Tu znowu ja wasz Robal . Jak widzicie nasz bloguś zmienił wygląd - to zasługa Ptaszka. Jestem Ci za to wdzięczna ;*.
Jak na razie widać, że  NIKT naszego blogu nie czyta.. no ale cóż.. zawsze takie są początki. Mam nadzieje, że to się jeszcze rozkręci !!
Mam dziś dla was przygotowane kilka pomysłów na rzeczy, które są ładne, ciekawe i proste do wykonania. Każdy jest w stanie zrobić takie pierdoły ;)

A więc zacznijmy od miejsca gdzie można trzymać wsuwki do włosów:


na wsuwki
To ciekawy pomysł, raczej każdy znajdzie gdzieś w domu opakowanie po "Tik Takach".. ^^

Następny pomysł na DIY (do it yourself) to łatki na spodnie, a dokładniej legginsy. Wyglądają przesympatycznie i są baaardzo proste w wykonaniu. Wystarczy kupić kawałek materiału <moim zdaniem najlepiej czegoś co imituje skórę>, wyciąć w kształt, który chcemy mieć na spodniach i wszyć w miejsce, na którym mamy ochotę mieć tak śliczne łaaatki :)
 A nie mówiłam, że będzie proste ? 
łatki.

Kolejny pomysł to "miejsce" na trzymanie kabli. Tzn. tak aby za każdym razem nie trzeba było się schylać, można przyczepić sobie takie 'spinki' do papieru i wkładać w to kable od ładowarek czy USB.

Na kable mam sposób

Następny( i ostatni) ciekawy a zarazem magiczny pomysł to hmm... nawet nie wiem jak można to nazwać inaczej. Po prostu magiczny słoik ! Jest cuuuuuudowny. Mam zamiar taki zrobić ;)
Jest dość łatwy w wykonaniu. Jedyne co trzeba zrobić to wyposażyć się w łamane świetliki, których niestety nie posiadam w domku ;( 

jak zrobić magiczny słoik
 A więc do dzieła !!! Bierzcie się za robotę ! Jutro czeka was kolejna dostawa pomysłów ! 
Jeżeli macie zamiar zrobić coś z tych rzeczy lub już je zrobiliście piszcie nam o tym w komentarzach ! Czekamy !
DOBRANOC MORDKI ! 

                                                                           THE WORM.   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz