czwartek, 19 lipca 2012

TIEMPO


Hej Ludzie ! Tu WORM.Jak mijają wam wakcje ? Jejuu.... tak mi szkoda, że naszego bloga nikt nie czyta..WKŁADAMY W NIEGO TYLE PRACY I NIC Z TEGO NIE MAMY . !Jeśli chodzi o tytuł to wyraz "tiempo" oznacza pogodę po hiszpańsku. Nie miałam pomysłu jak mogę nazwać ten pościk więc aby nie było zwykłe, nudne "pogoda" napisałam to po innym języku xdTaaak wiem nie jestem normalna. Ale to właśnie jest we mnie fajne. To, że jestem inna niż wszyscy.Ale szczerze mówiąc ciesze się z tego ;) !Hmm... miałam pisać o pogodzie, a więc. JEST BEZNADZIEJNA. Dziś może jeszcze nie będzie tak źle no ale od kilku dni niby jest ciepło ale pogoda tak czy siak jest do bani , bo przez caaaaały czas pada .. Jednym słowem mówiąc pogoda jest w kratkę. Przynajmniej w mojej okolicy .Mam nadzieję, że dziś będzie.... lepiej...Ale z tego co widzę lepiej chyba nie będzie. Zazdroszcze tym, którzy gdzieś w te wakacje wyjeżdzają...

No cóż... trudno się mówi. W tym roku trochę posiedzę w domu a za rok może gdzieś wyjadę ;) W ferie zimowe byłam w Indiach więc nie jest tak źle. OK. Przejdźmy do rzeczy. Dziś kolejna dostawa pomysłów ! :D ( WSZYSTKIE POMYSŁY SĄ OCZYWIŚCIE ZE STRONY zszywka.pl co widać u dołu zdjęć) ZACZYNAMY. NUMER 1. Banany w czekoladzie. Chyba nie muszę tłumaczyć jak to się robi, bo to za łatwe. Z resztą nawet jeśli ktos nie wie to wszystko jest widać na zdjęciu niżej . :) SMACZNEGO.

sprobujcie

AAAAAAAAAAAAAAAA ! Znalazłam takie cudo ;O

love it! Wiem wiem to nie jest na temat tego posta... eh... ale nie mogłam się oprzeć no ! Takie piękneeeee ! BIRD BIRD BIRD BIRD ! KUP MI TAKIE !!!!!! DOBRA KONIEC.! Wracam do tematu . A więc:

Numer 2 Taka oto cytrynka ;> Wystarczy zrobić kilka pasków obieraczką i pokroić w plasterki ! Wygląda bardzo fajnie i na pewno każdy zwróci uwagę w czasie imprezy na napoje ;) !

cytryna Numer 3. To słoik z olejem. W środku jest zdjęcie. Słoik i olej... na zdjęcie :) Wygląda bardzo ciekawie, nie zaprzeczajmy. Przepis jest chyba najłatwiejszy jaki może być. 1. Bierzemy słoik. 2. Wlewamy olej. 3. Wkładamy zdjęcie, które chcemy tam mieć. MOIM ZDANIEM JEST TO ŚWIETNY SPOSÓB NA UPOMINEK NA URODZINY KOGOŚ Z RODZINY CZY ZNAJOMYCH (PRZYJACIÓŁ). ! Myślę o zrobieniu czegoś takiego sobie ;)

Okey Numer 4. ZNALAZŁAM TO I... JESTEM DUMNA ! MUSZĘ COŚ TAKIEGO ZROBIĆ NA IMIENINY !! Paczajcie jakie extra: doniczkowe ciacho Niezbyt chce mi się pisać jak to zrobić bo trochę tego sporo. Ale jest to dość łatwe w wykonaniu ale trzeba mieć trochę rzeczy, m.in doniczki <nowe>, lody, sztuczne kwiatki i takie ciasto. No ale ja i tak coś takiego zrobię. Może nie dokładnie to samo ale spróbuję. Jak zrobię to wstawie zdjęcie na bloga ;) A NA KONIEC "KAC KSIĄŻKOWY". Ahahahahah xd OKEY JA SPADAM NA RAZIE! napisze wieczorkiem ! Paaaa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz