niedziela, 8 lipca 2012

"Neonówki"

Witam ponownie kociaki !
Troszkę nie miałam czasuu..
Dziś pogoda super .. tzn. było ciepło ale nie duszno. W sam raz, no może trochę słoneczka zabrakło !
Ale dobre i to ;)

Dziś chcę zaprezentować wam cudowne neonowe ubrania. ! Są mega modne i przy okazji w czymś takim bardzo rzucałybyście się w oczy.
Więc jeśli chcecie zostać zauważone to w tej chwili zasuwajcie do sklepu po "neonówki" !
A o to kilka z nich:

                                     

Dziś 1/3 dni spędziłam w stajni ..
Potem musiałam pojechać na zakupy i jakoś w dziwny sposób znalazłam się w sushi barze ;> Mniam ..
I nie musiałam robić obiadkuu... xd
Dobrze lece na razie . Nie wiem już co pisać ;< Trzymajcie się ! :D
                                                                                                  The Worm .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz