sobota, 7 lipca 2012

Pogoda..

Dzień dobry mordki ! <3 
Jak tam ? Żyjecie jeszcze jakoś ? Ja wczoraj ledwo co przeżyłam ten upał.. masakra...
Dziś zaczynam promować naszego bloga - czyli zachęcać ludzi do jego czytania.
Myślę, że jak na 3 dzień dobrze nam idzie. Może i jest lekko niedopracowany ale wygląd to nie wszystko..

Sprawdzałam pogodę. Dziś ma być gorąco prawie tak jak wczoraj ... no i ma być burza - znowuu..

  Wspaniale....Hmm... coś jeszcze miałam napisać ale zapomniałam xd
Aaaa ! Już wiem !
Macie jakieś plany na wakacje? Wyjeżdżacie gdzieś ? Ja siedzę caluteńkie wakacje w domu. Tzn może akurat nie cały czas w domu ale mam na myśli to, że nigdzie nie wyjeżdżam. Oprócz z moim kochanym Birdem do Krakowa na 3 dni. No ale to i tak jak dla mnie mało, bo jednak siedzenie w domu przez 2 miesiące po pewnym czasie też robi się nudne...

Okey miśki ja zaczynam promocję naszego bloga !   Do zobaaczyska ! <3            

                                                                                                                                      The Worm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz