poniedziałek, 16 lipca 2012

Notebook.

Witaam Was kochani ( tak widzę, że nikt bloga nie czyta, smutno, ale nadzieja umiera ostatnia więc keep on smiling ). 
Jako, że dzisiaj zrobiłam sobie jeden z tych wspaniałych wakacyjnych dni, gdy masz wyjebane po całości, nie musisz się martwić o jakiekolwiek rzzeczy, które powinieneś zrobić to postanowiłam zrobić pare z tych zapomnianych lub dawno obiecanych sobie postanowień. 
Mam taką listę filmów, które mogę oglądać tysiące razy i za każdym razem są tak samo piękne, wzruszające i dające do myślenia. Jednym z takich filmów jest ,,Pamiętnik".







Ten cudowny film opowiada o dwójce ludzi Noa i Allie, o ich prawdziwej miłości, takiej która przeniesie góry i przetrwa nawet największe sztormy. Historia ta odczytywana jest przez mężczyznę, pewnej kobiecie w domu dla starców. Podczas filmu przenosimy się raz w przeszłość, we wspomnienia, a raz w teraźniejszość. ,,Pamiętnik" został nakręcony na podstawie książki Nicolasa Sparksa, którą dodaję do swoją listę ,, do przeczytania". W rolę Alli wcieliła się Rachel McAdams, którą możemy oglądać również w ,, I że cię nie opuszczę", czy  ,,O północy w Paryżu". Wszystkie filmy z jej udziałem są naprawdę wspaniałe, dlatego Rachel stała się jedna z lubianych przeze mnie aktorek.
Polecam Wam ten cudowny film na jakiś samotny wieczór z kocykiem i najlepszym przyjacielem- misiem. W sumie na taką pogodę jak teraz- letni wieczór, gdzie deszcz ciągle przyciągany jest siłą grawitacji na ziemię, gdzie pioruny rozświetlają niebo a grzmoty dopełniają ten spektakl matki natury. 
Życzę miłego oglądania ! :> 


THE BIRD.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz