poniedziałek, 16 lipca 2012

My first competition..

Siemka ! Tu Worm.
Ah .... wczoraj odbyły się moje pierwsze zawody jeździeckie w życiu <nie licząc brązowej odznaki>. Ogólnie nie było aż tak strasznie. Chociaż uważam, że poszło mi beznadziejnie. Ale to wszystko wina stresu.
Prawdę mówiąc byłam na siebie straaaasznie zła, bo wiedziałam, że nie była to wina konia, tylko moja...
Ale pocieszam się tym, że były to moje pierwsze zawody i powinnam być zadowolona z siebie bo ukończyłam parkur  (mimo tak wielkiego stresu) oraz tym, że niektórzy w czasie pokonywania parkuru spadali z koni..

A teraz kilka zdjęć:


                                                              W drodze na parkur...
                                                               Jestem dumna z Nasturcji <3
                                                                              Skok.
                                                             Bird podąża za mną :)
                                                               Ja i The Bird obok.
                                                   A tutaj moje króliki xd
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz